Návraty, aneb miniprojekt.

Jak si tak před prací pobíhám po síti, náhodou jsem zabrousila na blogovou platformu, kterou jsem používala dřív -- blog.cz -- a s ní i na své dva opuštěné, ale stále existující blogy. 
Už dobrých dvacet minut projíždím s permanentním facepalmem staré články, výrazy typu "AFFS", "SB", "thakže", atd. se mi zarývají do mozku jako zvuk budíku při kocovině.

A mezi pochechtáváním se nad tím, co jsem to tenkrát pouštěla do éteru za blbosti jsem narazila na koncept "Kusovek", což byly náhodné fotky sdílené většinu denně, vždy po jednom "kusu". 
Tak jsem si říkala, že by to třeba stálo i za znovuoživení a vzhledem k tomu, že mi Hejkal za nedlouho odjede domů a já budu mít hodně často onu náladu "nevím, do čeho píchnout", možná se toho budu držet déle, než dnešek a zítřek. 

Takže bych to viděla tak, že když si vzpomenu, zabrousím do své galerie v notebooku a hodím se obrázek / fotku, jako na instagramu, akorát že si k tomu i něco zablábolím. A když už nic jiného, alespoň si budu znovu zvykat na to, že sem budu brzy psát denně. :)


Zdroj | pinterest.com

Komentáře